cerita saya, kesihatan dan kecantikan

cerita saya, kesihatan dan kecantikan

22 Oct 2014

Vitamin C shaklee bantu hilangkan selsema

Assalamualaikum.. hai hai hai...

Baru-baru ni seminggu saya kene selsema yang teruk dengan kahak yang banyak. Betul-betul menganggu kerja seharian. Bukan kene selsema jer siap pakej sakit kepala dan sakit mata.

Paling kesian tengok si adik yang turut sama kene selsema. Pergi klinik dapat ubat selsema, ubat tahan sakit dan ubat untuk loya dan muntah. Sehingga hari ini saya masih belum sentuh lagi ubat tu semua, sebab saya nak sembuh secara semula jadi.

Orang kata kalau kene selsema ni sebab kurang vitamin c! Betul ke? Maka dengan itu, saya amalkan makan vitamin c setiap hari. Dan selsema saya hilang. Bukan sebarang vitamin c yea. Saya ambil 2 biji Shaklee Sustained Release Vitamin C Plus setiap hari.

Pengambilan vitamin C setiap hari bantu tingkatkan sistem imun,meredakan keradangan, mementang infeksi bakteria dan melawan virus selsema. Vitamin C ini masam rasanya. Tapi sedap. Saya suka saya suka.

Kenapa saya pilih Vitamin C Shaklee?

1. Sebiji SR vitamin C Plus bersamaan dengan 7 biji oren dan kaya dengan bioflavonoid.

2. Pelepasan berkekalan setiap satu jam selama 5 jam

3. Kandungan vitamin c yang tinggi.

Bioflavonoid - membantu penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C daripada teroksida.25% biofavonoid diekstrak dari kulit buah yang juga dikenali sebagai vitamin C Complex


Dalam banyak-banyak vitamin kenapa pilih Shaklee?

2 tahun saya mengamalkan vitamin shaklee. Setiap produknya berkualiti dan mempunyai sijil halal dan ada kelulusan KKM. Yang paling penting tiada silika gel. Ia nya 100% semula jadi tanpa bahan kimia.

Betullah orang kata kalau tak kenal maka tak chinta.

Saya adalah pengedar sah Shaklee ID 869124
Hubungi saya sms |WhatsApp  01131737525
penghantaran akan dilakukan melalui pos laju dan cod di kawasan meru, jelapang, silibin dan kawasan sekitar dengannya




No comments: