cerita saya, kesihatan dan kecantikan

cerita saya, kesihatan dan kecantikan

12 Oct 2014

Pengedar Shaklee dan Cod Shaklee di Ipoh

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia dari negeri Perak. Secara terperincinya saya adalah pengedar sah shaklee dari Ipoh. ID Shaklee Saya 869124. Semua penduduk Malaysia boleh dapatkan vitamin Shaklee daripada saya.


Saya mengedarkan vitamin shaklee ke seluruh Malaysia dengan menggunakan perkhidmatan pos laju. Caranya cukup mudah. Selepas customer membuat urusan pembayaran (bankin/transfer) untuk membeli vitamin Shaklee dari saya, urusan pengeposan akan diuruskan dengan segera. Apa yang penting nama, alamat penerima dan no h/p mestilah lengkap dan betul bagi memastikan barang yang dibeli selamat sampai ke tangan pembeli.

Saya juga membuat penghantaran secara cod secara percuma di kawasan meru, jelapang, silibin dan kawasan sekitar dengannya.

 Saya juga akan akan menerangkan cara pengambilan vitamin yang betul kepada customer saya dan vitamin yang bersesuaian dengan masalah yang dihadapi supaya pengambilan vitamin lebih berkesan.

Untuk sebarang pertanyaan mengenai vitamin Shaklee boleh la menghubungi saya secara sms |WhatsApp di talian 01131737525

No comments: