cerita saya, kesihatan dan kecantikan

cerita saya, kesihatan dan kecantikan

21 Jan 2013

KEBAIKAN MENGAMALKAN SHAKLEE GLA COMPLEX

Assalamualaikum semua...
Hari ini nak cerita pasal pengalaman saya mengamalkan Shaklee GLA Complex...

Baru 2 bulan saya mengamalkan pengambilan GLA. Tujuan pengambilan sebenarnya adalah untuk kesuburan. Sebab nak hamil anak kedua pulak lepas ni...

Bulan pertama ambil GLA, tak terasa lansung bila nak datang bulan. Cuma ada tumbuh jerawat jer kat kepala. Tu memang dah biasa. Tapi PMS memang xde lansung. sangat berbeza sebelum dan selepas pengambilan GLA.

Saya memang jenis yang ada senggugut. sebelum kawin memang kene cuti tiap-tiap bulan. sampai dah ada anak satu pun bila datang bulan masih ada senggugut walau  tak sekuat masa anak dara dulu. tapi selepas amalkan GLA alhamdulillah rasa sihat sepanjang masa walaupun darah keluar dengan banyak.

Apa yang pasti suami x marah lagi sebab dah boleh buat kerja rumah macam biasa. sebelum ni bila hari pertama dan kedua mesti nak tido jer. Anak pun malas nak layan.

Bulan kedua lagi tak terasa apa-apa sebab takde tanda lansung. Rasa bersemangat jer. Badan pun takde rasa penat, letih, lesu.. Apa yang pasti semakin sihat dan gembira sepanjang masa..

saya mengesyorkan kepada kengkawan yang ada masalah senggugut ataupun PMS boleh mengamalkan GLA.

banyak kebaikan yang diperoleh dengan mengamalkan GLA.

  • menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid
  • menyokong sistem imun
  • setiap kapsul Shaklee GLA Complex mengandungi asid-asid lemak utama daripada campuran minyak bunga matahari dan vitamin E, omega-6 untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. kesegaran dan keberkesanannya  terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan
  • dalam GLA terdapat vitamin E yang mana membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.
  • membantu meningkatkan kesuburan
  • melegakan PMS
  • membantu dalam mengendali monopous
  • menguatkan kuku dan rambut
  • menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • membantu menangani ekzema
  • memperlahan kan proses penuaan ( awet muda )
  • mengurangkan blod-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  • mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • membantu mengawal kolestrol dalam badan

begitu banyak kelebihan dan kebaikan pengambilan Shaklee GLA Complex ni. Saya dah mula mengamalkannya..Anda bagaimana?

untuk mendapatkan Shaklee GLA Complex boleh hubungi saya


FB PAGE : :https://www.facebook.com/pages/Mama-sara/408213389240880?ref=hl
CALL / SMS : 017-4857436





No comments: