cerita saya, kesihatan dan kecantikan

cerita saya, kesihatan dan kecantikan

18 Nov 2016

CARA ATASI MASALAH KEPALA GATAL BILA BERTUDUNG DENGAN RED OLIVIA

Assalamualaikum dan selamat pagi

Pernah tak anda rasa tak selesa bila dah bersiap cantik-cantik. Muka semua dah comel tapi tetap rasa tak selesa. Ada masa nya saya pun macam tu jugak. Selalu nya bila jenjalan atau nak ke majlis kenduri kawin ke.

Dah siap uruskan anak3 diri kita la yang paling last siap. Baju dah cantik. Muka dah cantik. Tudung pun dah tertetak elok je(tudung instant siap sarung ajer) tapi bila kat luar mula tergaru garu kepala. Rasa gatal panas dan tidak selesa.

Malunya rasa bila asyik garu kepala ajer. Orang pun pandang semacam jer.

Anda diluar sana ada yang macam saya tak?



Itu dulu sebelum saya menggunakan minyak RED OLIVIA.

Alhamdulillah walaupun berada diluar dengan cuaca yang panas, masalah gatal-gatal kepala dah hilang. Malah kelumumur juga dah tiada.

Minyak ajaib yang mujarab dalam merawat masalah rambut saya.

Bayangkan la seminggu berapa kali aje basuh rambut. Pakai pulak tudung kan..rambut tu berkepam dan berwap dalam anak tudung.

Tambah lagi seharian bertudung. Bau jangan cakap kan..tapi sekarang dah tak risau lagi masalah bau rambut. Bukak je tudung terus bukak ikatan rambut. Libas libas wangi sangat.

Segar rasa bau aromaterapi minyak RED OLIVIA. Bukan saya seorang yang merasa kebaikan RED OLIVIA ni anak3 pun turut sama merasainya.

Berminat untuk dapatkan RED OLIVIA?
Sila hubungi 011.31737525

No comments: